Google+
Grey-arrow-up
Deze wordt aangemaakt bij uw eerste bestelling!
Blijf ingelogd
inloggen
Inloggen Arrow-down

Klantenservice

Voor alle vragen mbt het bestellen, bezorgen en betalen. Selecteer hieronder de categorie waar u meer over wilt weten. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.
Broodje-salami
Content_achtergrond_onderkant

Bestellen

Bezorgen

Betalen

Bestellen

Broodjes kiezen

Broodjes bestellen via 123broodje.nl is zeer eenvoudig:
U kiest het beleg en in het menu wat te voorschijn komt selecteert u het type broodje, eventueel met of geen boter. Wilt u nog extra peper en zout of een overheerlijke saus, klik dan op extra's om uw keuze te maken. Meerdere keuzes zijn mogelijk. Nadat u dit heeft gedaan, klikt u op voeg toe, en het broodje wordt direct in het broodmandje geplaatst.

Broodjes bestellen

Als uw broodmandje naar wens is gevuld dan klikt u op bestel nu! Hier krijg u nog een keer het broodmandje te zien en kunt u nog wijzigen aan uw bestelling aanbrengen. Op de volgende pagina kunt u de gegevens invullen die nodig zijn om de bestelling te laten bezorgen. Zorg altijd dat u een geldig telefoonnummer opgeeft waarop u bereikbaar bent, voor in het geval dat wij of de broodjeszaak vragen/opmerkingen hebben over uw bestelling.

Op de bezorgmethode pagina kunt u aangeven hoe en wanneer u uw bestelling wilt ontvangen. Ook is er ruimte voor opmerkingen en een bestelkenmerk. Hierna volgt de betaalmethode pagina, u kunt als bedrijf handig per verzamel factuur betalen ook met ideal betalen is altijd mogelijk.
Na het afronden van de bestelling ontvang u een ordernummer en bevestigingsmail van ons. Bewaar het ordernummer goed voor wanneer u vragen hebt over de bestelling.
Heeft u een vraag die in bovenstaande niet wordt beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe wijzig ik een bestelling?

Als u een bestelling wilt wijzigen neemt u contact op met de leverancier, via het telefoonnummer dat u kunt vinden in de bevestigingsmail. Vanwege de snelheid waarmee bestellingen door restaurants worden bereid, is het helaas niet mogelijk deze wijzigingen via 123broodje.nl door te geven. Mocht u de bestelling al online hebben betaald, dan wordt aangeraden de gehele bestelling te annuleren en de bestelling opnieuw te plaatsen. Vergeet in dat geval niet contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij het betaalde bedrag (na verificatie met de broodjeszaak) kunnen terugboeken.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Om de bestelling te annuleren neemt u zo snel mogelijk contact op met uw de broodjeszaak, waarvan u het telefoonnummer kunt vinden in de bevestigingsmail. Annuleren via 123broodje.nl is niet mogelijk, omdat de broodjeszaak direct op de hoogte gesteld dient te worden van de annulering. Indien u online heeft betaald, kunt u 123broodje.nl op de hoogte stellen van de annulering door contact op te nemen met onze klantenservice. 123broodje.nl zal de annulering verifiëren bij de broodjeszaak om vervolgens het door u betaalde bedrag naar uw rekening terug te boeken.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u van ons een bevestigingsmail op het ingevoerde e-mailadres. Bewaar deze bevestigingsmail en het ordernummer goed, mocht u vragen of opmerkingen hebben over de bestelling. Wanneer u de bevestigingsmail heeft ontvangen, draagt 123broodje.nl er zorg voor dat de bestelling aankomt bij de juiste broodjeszaak.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Indien u na het bestellen een ordernummer heeft ontvangen, dan is de bestelling goed doorgekomen. Mogelijk is de bevestigingsmail in een spam-filter blijven hangen, en daardoor niet in uw inbox binnengekomen. Indien u ook geen ordernummer heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice om na te gaan wat de status is van de bestelling. Geef hierbij aan welk e-mailadres bij de bestelling is ingevoerd, en bij welke broodjeszaak is besteld.
Content_achtergrond_onderkant